Veelgestelde vragen (FAQ) - Logistiek

In dit gedeelte vindt u oplossingen op vragen die te maken hebben met het logistieke gedeelte. Verschijnt er bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding, of zijn er zaken voor u onduidelijk binnen het systeem, is de kans groot dat u hier een oplossing vindt voor uw specifieke probleem.

Klik onderstaand op het betreffende onderwerp en laat u verder helpen door onze digitale handleiding. Mocht uw vraag of probleem niet zijn opgelost, kunt u natuurlijk altijd contact met onze medewerkers opnemen.


Hoe verwijder ik een financiële mutatie vanuit logistiek?
Hoe wordt bepaald welke btw code van toepassing is binnen IBES?
Waarom kan ik mijn product niet terug te vinden in het overzicht van de inkoop behoeften?
Intelly online menu instellingen
Leverancier levert rechtstreeks aan klant
Registratie van retourzending naar leverancier
Er worden geen automatische leveringen aangemaakt
Geen voorraadwaarde bekend voor product 12, werkmaatschappij 1
Hoe kan een artikel in een order worden verwijderd?
Er is geen omzetgroep opgegeven bij productcategorie van product (101 - Stoel)
Volgorde van korting bepaling
Hoe maak je een proforma factuur aan?
Hoe kan ik de uitgebreide omschrijving van een product op de (offerte) layout krijgen?
Kan ik een verkeerde aanslag op de kassa nog corrigeren?
Zoeken binnen IBES