Intelly Business Enterprise - Offerte - tabblad Product
Als u op het -icoon klikt, kunt u een bestaande offerte bewerken.
Op tabblad producten kunt u producten en aantallen wijzigen en toevoegen.
Interne referentie:
Relatie: Hier is de relatienaam al ingevuld
Datum: Hier wordt standaard de datum van de dag zelf ingevuld. U kunt deze wijzigen.
Externe referentie: Hier kunt u een externe referentie invullen.
Aflevermethode: Hier kunt u een aflevermethode kiezen (indien van toepassing)
Aflevertermijn: Hier kunt u de aflevertermijn invullen.
Betaalwijze: Hier kunt u een afwijkende betaalwijze kiezen.
Interne opmerking: Hier kunt u een opmerking plaatsen die intern kan worden afgedrukt.
Doel magazijn: Hier kunt u een magazijn invullen indien van toepassing.
Datum: Hier kunt u een afwijkende datum invullen ten opzicht van de hier bovengenoemde datum.
Aantal CE: Hier vult u de aantallen van het product in.
Product: Hier selecteert u het product.
Aangepaste omschrijving: Hier kunt u een andere omschrijving invullen dan de product omschrijving.
Opmerking: Hier kunt u nog een extra opmerking invullen per product.
Totaal bedrag excl. BTW: HIer komt het bedrag excl. BTW te staan. Dit kan vanuit het product gevuld worden of het wordt door u zelf ingevuld.
Nadat de benodigde regels zijn ingevuld, drukt u op 'OK'.
Daarna komt er in de laatste kolom een -icoon te staan. Hier kunt u op klikken om nog meer specifieke gegevens in te vullen voor debetreffende regel.
Als u hier iets heeft gewijzigd, drukt u weer op 'OK' om de gegevens op te slaan.
Daarna kunt u de knop 'Afdrukken' om de offerte te printen of te mailen naar de relatie.
Nadat de offerte is afgedrukt, wordt op tabblad 'Overzicht' de fase automatisch gewijzigd in ' Registratie'