Documentsysteem
Het documentsysteem van Intelly is een online archief systeem dat gebruik maakt van OCR ( = Optical Character Recognition ) om documenten automatisch te archiveren met bijbehorende autorisatie binnen de onderneming. Door de automatische herkenning kunnen de documenten snel worden doorgestuurd naar de verantwoordelijke functionaris of automatisch worden doorgezet naar het financiële of logistieke systeem.
De documenten kunnen op verschillende manieren in het documentsysteem worden ingelezen. De documenten kunnen worden ingelezen via de Intelly Client, vanuit internet explorer of met behulp van een scanner. De documenten, gegenereerd door het financiële en logistieke systeem, worden ook gearchiveerd in het documentsysteem.
Afhankelijk van de toegekende autorisatie kunnen documenten eenvoudig en snel worden opgezocht. De documenten worden automatisch gekoppeld aan financiële boekingen die gemaakt worden door een inkoopfactuur, een verkoopfactuur of een journaalpost. Documenten kunnen ook achteraf handmatig aan boekingen worden gekoppeld.
In dit gedeelte zijn verschillende stukken uit het documentsysteem van Intelly helder, duidelijk en uitgebreid voor u beschreven. In de handleiding staat onder meer beschreven hoe u uw documenten kunt bewerken, uw facturen kunt doorboeken en enkele zaken binnen het documentsysteem zelf kunt inrichten.
Hieronder staat een link naar de pagina, waar met behulp van een aantal stappen het documentsysteem in Intelly kan worden ingericht. Om goed gebruik te kunnen maken van het documentsysteem, is het als eerste belangrijk dat een aantal basisgegevens worden ingericht.
Inrichten van het documentsysteem