In dit gedeelte vindt u oplossingen op vragen die te maken hebben met de Intelly Client. Verschijnt er bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding, of zijn er zaken voor u onduidelijk, is de kans groot dat u hier een oplossing vindt voor uw specifieke probleem.
Klik onderstaand op het betreffende onderwerp en laat u verder helpen door onze digitale handleiding. Mocht uw vraag of probleem niet zijn opgelost, kunt u natuurlijk altijd contact met onze medewerkers opnemen.
Het opstarten van de Intelly Client binnen een Windows Vista omgeving lukt me niet
Het opstarten van de Intelly Client binnen een Windows Vista omgeving lukt me niet
U dient bij de eigenschappen van de snelkoppeling (van de Intelly Client) bij het tabblad 'compatibiliteit' een vinkvakje te zetten bij: - Dit programma als administrator uitvoeren.
Hoe kan ik (tijdelijk) mijn kassabonnen op een andere lokale printer eruit laten komen?
Hoe kan ik (tijdelijk) mijn kassabonnen op een andere lokale printer eruit laten komen?
Dit kunt u doen bij de instellingen van de Intelly Client in het tabblad 'kassaprinters' bij de afdrukmethode. Via de dropdown kunt u een andere printer selecteren die op uw werkstation geïnstalleerd is.
Ik heb rechten op het online archief, echter bij het inrichten van de Intelly Client kan ik deze optie niet selecteren.
Ik heb rechten op het online archief, echter bij het inrichten van de Intelly Client kan ik deze optie niet selecteren.
Er wordt een verouderde versie van de Intelly Client gedownload vanuit het inlogpunt binnen Intelly. U dient de Intelly Client te installeren, op te starten en in te loggen. Vervolgens de Intelly Client afsluiten en opnieuw opstarten. Nu wordt de nieuwste Intelly Client software gedownload. Als de Intelly Client opgestart is, geeft u een reset instellingen, om vervolgens opnieuw de Intelly Client in te richten en in te loggen. Nu staat de optie er wel bij.